THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

OneTwoThree =)


I made this widget at MyFlashFetish.com.

2010年10月9日星期六

i gotta find someone someday

Taylor Swift - White Horse





Say you're sorry, that face of an angel / 你说你很抱歉,那张天使般的面容
Comes out just when you need it to / 只有在需要时才会出现
As I paced back and forth all this time / 一直以来我都在徘徊
Cause I honestly believed in you / 因为我对你深信不疑

Holding on, the days drag on / 一天又一天,始终相信着你
Stupid girl, I should have known / 傻女孩啊,我早就该知道
I should have known / 我早就该知道

I'm not a princess, this ain't a fairy tale / 我不是公主,这也不是童话故事
I'm not the one you'll sweep off her feet / 我不是那个能让你一见倾心的女子
Lead her up the stairwell / 让你百般疼爱

This ain't Hollywood, this is a small town / 这里也不是好莱坞,只是一个小镇
I was a dreamer before you went and let me down / 我一直都在做梦,直到你离去让我伤心绝望
Now it's too late for you and your white horse to come around / 即使你牵着白马想要回到我身边,也已经太迟

Maybe I was naive,got lost in your eyes / 也许我很天真幼稚,沉迷于你那温柔的双眼
And never really had a chance / 无可救药
My mistake, I didn't wanna be in love / 是我错了,我不知道爱一个人

You had to fight to have the upper hand / 你得去拼尽全力才能占据上风
I had so many dreams about you and me / 我曾有很多关于你我的美好梦想
Happy endings now I know / 还有美满的结局,现在我却知道

I'm not a princess, this ain't a fairy tale / 我不是公主,这也不是童话故事
I'm not the one you'll sweep off her feet / 我不是那个能让你一见倾心的女子
Lead her up the stairwell / 让你百般疼爱

This ain't Hollywood, this is a small town / 这里也不是好莱坞,只是一个小镇
I was a dreamer before you went and let me down / 我一直都在做梦,直到你离去让我伤心绝望
Now it's too late for you and your white horse to come around / 即使你牵着白马想要回到我身边,也已经太迟

And there you are on your knees / 现在你双膝跪地
Begging for forgiveness, begging for me / 乞求着,乞求我能够原谅你
Just like I always wanted but I'm so sorry / 虽然我一直期盼你能这样,但我还是要说对不起

Cause I'm not your princess, this ain't a fairy tale / 因为我不是你的公主,这也不是童话故事
I'm gonna find someone someday / 总有一天我会找到
Who might actually treat me well / 一个真正对我好的人

This is a big world, that was a small town / 世界如此宽广,这只不过是一个小镇
There in my rearview mirror disappearing now / 现在就在我的后视镜里逐渐消失
And its too late for you and your white horse / 即使你牵着白马想要回到我身边
Now its too late for you and your white horse to catch me now / 即使现在你骑着白马想要追上我,也已经太迟

Oh, whoa, whoa, whoa / 噢,喔,喔,喔
Try and catch me now / 快来追上我吧
Oh, it's too late / 噢,可现在想要追上我
To catch me now / 也已经太迟



无可否认
对于你
我曾有过欲望
但是后来
却转变成失望
终于
我许下了一个愿望
希望
我们彼此能找到
属于自己的
理想对象

0 评论:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...